Als ik bij mij in de formule INCL_bedrag vervang door EXCL_bedrag, dan werkt dat perfect. Dus ik dacht een voorkeurveld te maken met naar keuze INCL_bedrag of EXCL_bedrag en hiernaar te refereren met een GetField, Evaluate... vanuit bovenstaande calculatie.
Maar gezien ik niet voldoende "mee" blijk te zijn, krijg ik de magische combinatie niet gevonden (als het al mogelijk is?).
Question
Gido_
Ik heb al een hele tijd het cross-tabs report van M. Edoshin in een toepassing verwerkt zitten.
http://edoshin.skeletonkey.com/2006/12/crosstab_report.html
Het veld dat bepaalt van welk soort bedrag totalen worden gemaakt is in het vb.
Bij mij gelijkaardig...:
Maanden:
Als ik bij mij in de formule INCL_bedrag vervang door EXCL_bedrag, dan werkt dat perfect. Dus ik dacht een voorkeurveld te maken met naar keuze INCL_bedrag of EXCL_bedrag en hiernaar te refereren met een GetField, Evaluate... vanuit bovenstaande calculatie.
Maar gezien ik niet voldoende "mee" blijk te zijn, krijg ik de magische combinatie niet gevonden (als het al mogelijk is?).
Ik heb een paar dingen geprobeerd zoals:
... alsook combinaties van Evaluate en GetField, maar de clou lijkt toch te zijn om te weten waarmee je eigenlijk bezig bent...
Mss moet ik eens proberen om dat voorkeurveld ook een herhalend veld van 12 te maken
5 answers to this question
Recommended Posts