sjuul Posted January 12, 2008 Share Posted January 12, 2008 Hallo allemaal, Ik kan niet in de FileMaker Help terugvinden hoe ik een object in een columnar list layout kan laten doorlopen in zowel de header, body als footer. Dit moet toch mogelijk zijn lijkt mij? Ik aanhangend bestand gaat het dan om het grijze achtergrond kader. Layout vraag.fp7 Quote Link to comment
0 Yves Posted January 12, 2008 Share Posted January 12, 2008 Ik vrees dat je dit zal moeten splitsen in 3 delen. Quote Link to comment
0 sjuul Posted January 13, 2008 Author Share Posted January 13, 2008 Ik heb nu eindelijk door hoe je een object ook in de body of footer kan plaatsen. Als laatste rest mij de vraag, hoe haal ik die zwarte streep weg, die de overgang tussen header, body en footer bepaald? Quote Link to comment
0 eroos Posted January 13, 2008 Share Posted January 13, 2008 Bij staan er toch alleen als je in de layoutmodus bezig ben? Quote Link to comment
Question
sjuul
Hallo allemaal,
Ik kan niet in de FileMaker Help terugvinden hoe ik een object in een columnar list layout kan laten doorlopen in zowel de header, body als footer.
Dit moet toch mogelijk zijn lijkt mij?
Ik aanhangend bestand gaat het dan om het grijze achtergrond kader.
Layout vraag.fp7
3 answers to this question
Recommended Posts