Anton Posted January 13, 2008 Share Posted January 13, 2008 Ik wil de volgorde van regels in een portal kunnen veranderen, het liefste door muisaanwijzing/klik en niet door handmatig een sorteerveld te moeten wijzigen. Kan iemand mij helpen? Quote Link to comment
0 Gido_ Posted January 13, 2008 Share Posted January 13, 2008 www.filemakermagazine.com/videos/portal ... ering.html Een gratis variatie is ongetwijfeld ook elders te vinden. Mss databasepros of Ray Cologon... Ik ben het toch al meermaals tegengekomen. Quote Link to comment
0 Mark Posted January 14, 2008 Share Posted January 14, 2008 Ik heb een voorbeeldbestand voor je, maar kan hem momenteel niet uploaden. De truuk zit hem in het feit dat je twee veldwaarden die de sortering bepalen moet omwisselen. Kun je hier iets mee? Quote Link to comment
0 Mark Posted January 14, 2008 Share Posted January 14, 2008 Hier is die dan... ShiftPortalRow.fp7 Quote Link to comment
Question
Anton
Ik wil de volgorde van regels in een portal kunnen veranderen, het liefste door muisaanwijzing/klik en niet door handmatig een sorteerveld te moeten wijzigen. Kan iemand mij helpen?
3 answers to this question
Recommended Posts