HarryR Posted February 21, 2008 Posted February 21, 2008 Om o.a. de dag van de week te weten van iemands verjaardag gebruik ik: Date ( Month ( Geboortedatum ); Day ( Geboortedatum ); Year ( Get ( HuidigeDatum ) )) Voor dit jaar krijg ik echter bij alle verjaardagen 2007 als jaar en de bijbehorende weekdag. Als ik in een ander/nieuw veld "Year ( Get ( HuidigeDatum )))" gebruik geeft hij wel 2008. Vb. Geboortedatum: dinsdag 15 maart 1955 Verjaardag: donderdag 15 maart 2007 Enige licht in de duisternis? Quote
0 Gido_ Posted February 21, 2008 Posted February 21, 2008 Een calculatieveld dat niet "unstored" staat? Quote
0 HarryR Posted February 21, 2008 Author Posted February 21, 2008 Dank je Gido_ Dat was het inderdaad. NOg nooit last van gehad. Ga ik eens bestuderen. Harry Quote
Question
HarryR
Om o.a. de dag van de week te weten van iemands verjaardag gebruik ik:
Date ( Month ( Geboortedatum ); Day ( Geboortedatum ); Year ( Get ( HuidigeDatum ) ))
Voor dit jaar krijg ik echter bij alle verjaardagen 2007 als jaar en de bijbehorende weekdag.
Als ik in een ander/nieuw veld "Year ( Get ( HuidigeDatum )))" gebruik geeft hij wel 2008.
Vb.
Geboortedatum: dinsdag 15 maart 1955
Verjaardag: donderdag 15 maart 2007
Enige licht in de duisternis?
2 answers to this question
Recommended Posts