Ga naar inhoud
  • 0

Factuur geeft slechts één artikel weer; help!


Isabelle

Vraag

Ik heb juist FileMaker PRO 9 gekocht en gebruik als basis het small business productivity pakket waar ik allerlei aanpassingen aan doe.

 

Ik heb wat geweizigd aan de body van de layout van de factuur (sales order) en nu geeft de factuur slechts één artikel weer op de printversie van de factuur, ook al zijn er verschillende artikelen ingegeven in de factuur (form view/browse). Zie de bijlagen voor de screenshots.

 

Ik vind nergens de oplossing. Kan iemand me helpen aub?

 

Alvast bedankt!

 

Alle tips zijn welkom.

Screenshot_factuur_printview.jpg.342198ecb6c0b30038c0939efb53649c.jpg

Screenshot_layoutmode_Factuur.jpg.d4582012d2610fc4bf3bdb83d544020d.jpg

Screenshot_browse_formview_factuur.thumb.jpg.d2c5d396da22620bd4cad5f26e749a1a.jpg

Link naar reactie

1 antwoord op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Volgens mij is er niet zoveel aan de hand. Wat je even moet doen is alle velden die in de body staan 1 of 2 pixels naar beneden slepen op je printview. Op dit moment lijkt het erop dat ze in de header staan. Een veel gemaakte fout die snel te verhelpen is. Kijk maar naar het stippellijntje tussen je body en het bovenliggende gedeelte (waarschijnlijk het headerdeel). Je velden staan net even te hoog.

Als je de aanslujiting wil behouden met de bijbehorende veld label dan kun je deze een of twee pixels meeschuiven.

 

Succes!

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...