Zitter079 Posted April 4, 2008 Posted April 4, 2008 Beste clarifiers, Sinds kort zie ik geen stippellijntjes meer (in de vorm van het veld) als ik een veld verplaats. Hoe/waar kan ik dit weer aanzetten? Ik heb me rot gezocht maar kom er niet uit. Alvast bedankt! Zitter Quote
0 Zitter079 Posted April 4, 2008 Author Posted April 4, 2008 Laat maar. Het is ineens weer in orde. Weet iemand misschien hoe dit kwam? Quote
0 andries Posted April 7, 2008 Posted April 7, 2008 een tekort aan videogeheugen? Had ik vroeger voor met mijn (zeer) oude pc... Quote
0 andries Posted April 10, 2008 Posted April 10, 2008 ik beweer niet dat dit het zal zijn. ik ben vrij leek op gebied van computers en filemaker... eerder amateur... maar ik weet wel dat ik dit ook heb voorgehad en dat ik toen extra videogeheugen heb vrijgemaakt (iets virtueel ofzo ) Quote
Question
Zitter079
Beste clarifiers,
Sinds kort zie ik geen stippellijntjes meer (in de vorm van het veld) als ik een veld verplaats.
Hoe/waar kan ik dit weer aanzetten? Ik heb me rot gezocht maar kom er niet uit.
Alvast bedankt!
Zitter
4 answers to this question
Recommended Posts