Probeer de juiste setup te verzinnen voor het volgende:
Het bedrijf levert apparaten wereldwijd: elk apparaat heeft
- een serienummer
- testrapport bij fabricage (een record?) dit zijn een stuk of 30 in te vullen velden
- een afnemer (eigenaar)
ik wil alles graag in een fm bestand stoppen, met de volgende eisen:
- als een afnemer inlogd op het bestand ziet hij alleen zijn apparaten; hij mag de andere niet zien
- elk jaar of vaker moet er een testrapport aan elk apparaat toegevoegd worden
Mijn ideeën:
- of verschillende tables voor verschillende klanten (lastig, want dan moet je layouts copieren, en dan in elk veld de verwijzing aanpassen) of bij de rechten selecteren op een 'afnemer' veld
- voor ieder testrapport een record aanmaken met zelfde serienr en andere datum, testdata
Vraag
rigroy
Probeer de juiste setup te verzinnen voor het volgende:
Het bedrijf levert apparaten wereldwijd: elk apparaat heeft
- een serienummer
- testrapport bij fabricage (een record?) dit zijn een stuk of 30 in te vullen velden
- een afnemer (eigenaar)
ik wil alles graag in een fm bestand stoppen, met de volgende eisen:
- als een afnemer inlogd op het bestand ziet hij alleen zijn apparaten; hij mag de andere niet zien
- elk jaar of vaker moet er een testrapport aan elk apparaat toegevoegd worden
Mijn ideeën:
- of verschillende tables voor verschillende klanten (lastig, want dan moet je layouts copieren, en dan in elk veld de verwijzing aanpassen) of bij de rechten selecteren op een 'afnemer' veld
- voor ieder testrapport een record aanmaken met zelfde serienr en andere datum, testdata
Iemand nog slimme ideeën?
Groet
2 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.