Probeer de juiste setup te verzinnen voor het volgende:
Het bedrijf levert apparaten wereldwijd: elk apparaat heeft
- een serienummer
- testrapport bij fabricage (een record?) dit zijn een stuk of 30 in te vullen velden
- een afnemer (eigenaar)
ik wil alles graag in een fm bestand stoppen, met de volgende eisen:
- als een afnemer inlogd op het bestand ziet hij alleen zijn apparaten; hij mag de andere niet zien
- elk jaar of vaker moet er een testrapport aan elk apparaat toegevoegd worden
Mijn ideeën:
- of verschillende tables voor verschillende klanten (lastig, want dan moet je layouts copieren, en dan in elk veld de verwijzing aanpassen) of bij de rechten selecteren op een 'afnemer' veld
- voor ieder testrapport een record aanmaken met zelfde serienr en andere datum, testdata
Question
rigroy
Probeer de juiste setup te verzinnen voor het volgende:
Het bedrijf levert apparaten wereldwijd: elk apparaat heeft
- een serienummer
- testrapport bij fabricage (een record?) dit zijn een stuk of 30 in te vullen velden
- een afnemer (eigenaar)
ik wil alles graag in een fm bestand stoppen, met de volgende eisen:
- als een afnemer inlogd op het bestand ziet hij alleen zijn apparaten; hij mag de andere niet zien
- elk jaar of vaker moet er een testrapport aan elk apparaat toegevoegd worden
Mijn ideeën:
- of verschillende tables voor verschillende klanten (lastig, want dan moet je layouts copieren, en dan in elk veld de verwijzing aanpassen) of bij de rechten selecteren op een 'afnemer' veld
- voor ieder testrapport een record aanmaken met zelfde serienr en andere datum, testdata
Iemand nog slimme ideeën?
Groet
2 answers to this question
Recommended Posts