Ga naar inhoud
  • 0

iwp, twee databases


jw

Vraag

Wie helpt mij verder?

 

Ik heb 2 Filemakerbestanden, ieder mijn zijn eigen tabellen. Een van de twee is via IWP in de browser toegankelijk. Vanuit deze wil records toevoegen in de andere database. Dat lijkt niet te lukken, omdat je geen layout lijkt te kunnen oproepen van het andere bestand.

 

Heeft iemand hier een oplossing voor?

Link naar reactie

7 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

dank je voor je antwoord. Inderdaad moet je beide bestanden iwp-toegang geven, ook al open je de ander niet in de browser.

 

Voor de toepassing die we hebben is IWP zeer geschikt. Toch lijkt het weinig te worden gebruik. Tenminste, ik zie maar weinig vragen over het onderwerp. Zijn er anderen die er succesvol mee werken?

Link naar reactie
  • 0
Voor de toepassing die we hebben is IWP zeer geschikt. Toch lijkt het weinig te worden gebruik. Tenminste, ik zie maar weinig vragen over het onderwerp. Zijn er anderen die er succesvol mee werken?

 

Onlangs voor derde een database gemaakt waarbij gebruik gemaakt wordt van IWP. De clients kunnen niet zo vlot werken als met een netwerk waarbij een ieder een FM licentie heeft en sommige scripts werken om voor mij onverklaarbare redenen niet. Nog afgezien van het feit dat het een MS window netwerk is (ik ben dus een mac gebruiker), vind ik het niet prettig werken (als gebruiker), installatie is wel heel simpel en goedkoop.

Link naar reactie
  • 0

Hoi Pieter,

als je nu 8.5 gebruikt, dan zou je echt eens moeten kijken naar fm9 Advanced. In fm9 krijg je pas echt de nodige scriptstappen die je wilt, ik geloof dat ook alleen in die fm9 Advanced de optie zit om de compatible scripstappen zichtbaar te maken. Die optie zit dan in Scriptmaker, open een script, dan links onderin het venster: "Indicate web compatibility".

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...