Tom Posted June 16, 2008 Posted June 16, 2008 Goede avond, Is er toevallig iemand die reeds een import/export bestand heeft ontwikkeld voor PTV ordis Intertour? alvast bedankt Tom Quote
0 Ron9_15 Posted June 16, 2008 Posted June 16, 2008 hebben wij idd al ontwikkeld, volledige sturing vanuit Filemaker. Quote
0 Tom Posted June 16, 2008 Author Posted June 16, 2008 Hallo Ron, Is dit een volledige oplossing met orderverwerking, of een oplossing waar de orders in filemaker worden ingezet? (ik zoek het laatste) mvg Tom Quote
0 Tom Posted June 16, 2008 Author Posted June 16, 2008 Dag Ron, heb je daar eventueel screenshots van? Werden alle velden van ptv ordis voorzien? mvg Tom Quote
0 Ron9_15 Posted June 16, 2008 Posted June 16, 2008 screenshots kan ik niet tonen, toepassing is namelijk eigendom van de klant.Er werden natuurlijk enkel de nodige velden gebruikt, kan je in ieder geval melden dat een PTV koppeling zeer stabiel is en een enorme tijdwinst oplevert. Quote
0 Tom Posted June 17, 2008 Author Posted June 17, 2008 Ik heb momenteel alle velden al gecreerd(import en export), maar het is nog maar basic. Het export bestand werkt nu wel, maar er kan nog veel aan afgewerkt worden. Ik werk nu met .csv bestand. (er zit nog geocoding tussen) Heb jij dit ook zo gedaan of heb je werkelijk het bestand als fixed characters geleverd? Zit de geocoding ook in filemaker? of doen ze dit in een andere database? mvg Tom Quote
0 Ron9_15 Posted June 17, 2008 Posted June 17, 2008 Hallo Alles fixed, hoort ook zo ! De geocodering zit in Filemaker. groetjes Quote
Question
Tom
Goede avond,
Is er toevallig iemand die reeds een import/export bestand heeft ontwikkeld voor PTV ordis Intertour?
alvast bedankt
Tom
7 answers to this question
Recommended Posts