Theo Tromp Posted September 18, 2008 Posted September 18, 2008 Goedemorgen allemaal, In FM8A krijg ik geen tooltip te zien in een gerelateerd record. Wellicht is dat een bug? Weet iemand daar iets van? Zo ja, is die al opgelost in FM9A? Theo Quote
0 andries Posted September 18, 2008 Posted September 18, 2008 in FM9A heb ik hier geen problemen mee... maar of dit echt een bug is in FM8A weet ik niet. Quote
0 Theo Tromp Posted September 18, 2008 Author Posted September 18, 2008 Dank je wel, ik zal gaan upgraden Quote
0 Theo Tromp Posted September 18, 2008 Author Posted September 18, 2008 Helaas, ook met Filemaker 9 A lukt het mij niet om een tooltekst (Knopinfo) te krijgen bij een knop of een veld in een portaal. Geen enkele tekst wil verschijnen? Wat te doen? Quote
0 Theo Tromp Posted September 18, 2008 Author Posted September 18, 2008 Als ik een tooptip plaats op een veld in een portaal dat staat in een footer van een layout in de TABEL-weergave gaat het fout. - zonder portaal in de footer gaat het goed - layout in LIJST of FORMULIER-weergave gaat ook goed Beetje suffe bug, heb nu wel Filemaker 9 (uit de VS geimporteerd) dus doe weer helemaal mee! Theo Quote
Question
Theo Tromp
Goedemorgen allemaal,
In FM8A krijg ik geen tooltip te zien in een gerelateerd record. Wellicht is dat een bug? Weet iemand daar iets van?
Zo ja, is die al opgelost in FM9A?
Theo
4 answers to this question
Recommended Posts