SuperWimmie Geplaatst: 25 september 2008 Geplaatst: 25 september 2008 Dag allemaal, Ik zat gisteren bij een klant die via het bedrijfsnetwerk op alle werkstations internetverbindingen heeft lopen. Dus installeer ik Filemaker Pro 9 en wil het gaan activeren. Maar... geen verbinding? Is iemand bekend of er poorten of webadressen open moeten staan om de activatie plaats te laten vinden? Telefonisch kan natuurlijk ook, maar dat is zo'n gedoe. Quote
0 edc Geplaatst: 25 september 2008 Geplaatst: 25 september 2008 Toch niet via remote desktop conn. gewerkt? Want dan gaat het inderdaad niet. Quote
0 Theo Tromp Geplaatst: 25 september 2008 Geplaatst: 25 september 2008 ik probeer voor een klant ook te activeren - telefonisch - en dat geeft nu ook problemen, de helpdesk komt er niet uit. Quote
0 SuperWimmie Geplaatst: 25 september 2008 Auteur Geplaatst: 25 september 2008 Toch niet via remote desktop conn. gewerkt? Want dan gaat het inderdaad niet. Nee, gewoon de computer zoals altijd aan een bedrijfsnetwerk en die zit weer aangesloten op het internet... Proxy... hhhmmm... misschien zou dat het kunnen zijn... Quote
Vraag
SuperWimmie
Dag allemaal,
Ik zat gisteren bij een klant die via het bedrijfsnetwerk op alle werkstations internetverbindingen heeft lopen.
Dus installeer ik Filemaker Pro 9 en wil het gaan activeren.
Maar... geen verbinding?
Is iemand bekend of er poorten of webadressen open moeten staan om de activatie plaats te laten vinden?
Telefonisch kan natuurlijk ook, maar dat is zo'n gedoe.
3 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.