SuperWimmie Posted September 25, 2008 Posted September 25, 2008 Dag allemaal, Ik zat gisteren bij een klant die via het bedrijfsnetwerk op alle werkstations internetverbindingen heeft lopen. Dus installeer ik Filemaker Pro 9 en wil het gaan activeren. Maar... geen verbinding? Is iemand bekend of er poorten of webadressen open moeten staan om de activatie plaats te laten vinden? Telefonisch kan natuurlijk ook, maar dat is zo'n gedoe. Quote
0 edc Posted September 25, 2008 Posted September 25, 2008 Toch niet via remote desktop conn. gewerkt? Want dan gaat het inderdaad niet. Quote
0 Theo Tromp Posted September 25, 2008 Posted September 25, 2008 ik probeer voor een klant ook te activeren - telefonisch - en dat geeft nu ook problemen, de helpdesk komt er niet uit. Quote
0 SuperWimmie Posted September 25, 2008 Author Posted September 25, 2008 Toch niet via remote desktop conn. gewerkt? Want dan gaat het inderdaad niet. Nee, gewoon de computer zoals altijd aan een bedrijfsnetwerk en die zit weer aangesloten op het internet... Proxy... hhhmmm... misschien zou dat het kunnen zijn... Quote
Question
SuperWimmie
Dag allemaal,
Ik zat gisteren bij een klant die via het bedrijfsnetwerk op alle werkstations internetverbindingen heeft lopen.
Dus installeer ik Filemaker Pro 9 en wil het gaan activeren.
Maar... geen verbinding?
Is iemand bekend of er poorten of webadressen open moeten staan om de activatie plaats te laten vinden?
Telefonisch kan natuurlijk ook, maar dat is zo'n gedoe.
3 answers to this question
Recommended Posts