eldeka Posted October 25, 2008 Posted October 25, 2008 Groet aan allen... Wanneer ik een willekeurig FM-bestand op de server van mijn website upload en het nadien opnieuw download is het "beschadigd". Bij het openen met "Herstel" is er geen enkel probleem maar het blijft wel hinderlijk. Met andere formaten zoals Word, Excel ... loopt alles vlekkeloos. Is er iemand die weet wat hiervan de oorzaak zou kunnen zijn? Quote
0 tackenco Posted October 26, 2008 Posted October 26, 2008 Hoi, Is het bestand wel gesloten als je het upload? Als je een copy maakt van een geopend bestand beschadigd het altijd. Als je helemaal zeker wilt zijn is het ook verstandig om het bestand te comprimeren voordat je het upload. Gr. Nls Quote
0 eldeka Posted October 26, 2008 Author Posted October 26, 2008 Hartelijk dank voor je antwoord Nls. Een kopie maken doen we wel via het menu Kopie opslaan als... en het bestand was wel degelijk gesloten! En toch! Maar intussen, na herhaaldelijke "Beschadigingen" lijkt er plots nu geen enkel probleem meer te zijn. Tijdelijk probleem met het aanmaken van de site op de server? Of met de server zelf? Let's not fight the problem. Het werkt. Het comprimeren betekent, naast een beveiliging ook wel een serieuze verhoogde snelheidsfactor bij het up- en downloaden. Dat hebben we er dan toch bij onthouden. Quote
Question
eldeka
Groet aan allen...
Wanneer ik een willekeurig FM-bestand op de server van mijn website upload en het nadien opnieuw download is het "beschadigd".
Bij het openen met "Herstel" is er geen enkel probleem maar het blijft wel hinderlijk.
Met andere formaten zoals Word, Excel ... loopt alles vlekkeloos.
Is er iemand die weet wat hiervan de oorzaak zou kunnen zijn?
2 answers to this question
Recommended Posts