Ga naar inhoud
  • 0

containerveld


Belplasca

Vraag

7 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

het lukt mij voor geen meter.Ik zal nu het probleem anders uitleggen.Als ik in een containerveld kies voor invoegen afbeelding kan ik aangeven voor verwijzing naar de file waar deze afbeelding staat of direct invoegen in het containerveld.

 

Welnu als ik bij invoegen kies voor bestand of quick time heb ik bovenvermeld alternatief niet en lukt het mij niet om een mp3 of quick time bestand direct blijvend in het containerveld op te nemen

Link naar reactie
  • 0

Een Quicktime is ook geen afbeelding, maar een Quicktime bestand. Dan wordt de link met het bestand op de juiste wijze opgeslagen en werkt het.

De keuze voor een Quicktime bestand verschijnt pas in de rechtermuistoets van het containerveld als Quicktime ook daadwerkelijk is geinstalleerd op de computer.

 

Met alle andere programma's die Quicktime bestanden af kunnen spelen, werkt Filemaker NIET samen.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...