de.bitter Posted November 16, 2008 Posted November 16, 2008 Heeft iemand een script klaar liggen om een PHP inlogpagina te maken naar een PHP fm database? Quote
0 Koen Van Hulle Posted November 16, 2008 Posted November 16, 2008 De PHP site assistant al geprobeerd? Deze genereert er eentje voor jouw. Koen Quote
0 elie lagrain Posted November 17, 2008 Posted November 17, 2008 Wie heeft ervaring (website voor iPhone, volgens de reklame van deze url): http://www.majesticla.com/gozencmsxml.html Quote
0 tackenco Posted November 18, 2008 Posted November 18, 2008 Hoi, Ik heb er geen ervaring mee maar ik heb even gekeken en vraag me af wat een mens hiermee moet. Zo te zien kan je niet met gerelateerde records werken, en je kan ook geen gegevens muteren op de site. Mijn voorkeur (maar dat is mijn bescheiden mening) zou dan altijd uitgaan naar de PHP functionaliteit binnen FileMaker. Groet Quote
0 Jeroen Aarts Posted November 18, 2008 Posted November 18, 2008 De functionaliteit lijkt mij inderdaad erg beperkt. Wel goed voor een eenvoudige website met relatief statische inhoud vermoed ik. Omdat de FileMaker PHP API - helaas - niet zo erg performant is op druk bezochte websites, hebben wij zelf ook een aantal van deze losgekoppelde systemen ontwikkeld, waarbij op een automatische manier een FileMaker XML export wordt gedaan, het XML bestand op de webserver geplaatst, en dan uitgelezen (PHP of gelijk welke server-side scripttaal). Quote
Question
de.bitter
Heeft iemand een script klaar liggen om een PHP inlogpagina te maken naar een PHP fm database?
4 answers to this question
Recommended Posts