Ga naar inhoud
  • 0

PHP inlogpagina


de.bitter

Vraag

4 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Hoi,

 

Ik heb er geen ervaring mee maar ik heb even gekeken en vraag me af wat een mens hiermee moet.

Zo te zien kan je niet met gerelateerde records werken, en je kan ook geen gegevens muteren op de site.

Mijn voorkeur (maar dat is mijn bescheiden mening) zou dan altijd uitgaan naar de PHP functionaliteit binnen FileMaker.

 

Groet

Link naar reactie
  • 0

De functionaliteit lijkt mij inderdaad erg beperkt. Wel goed voor een eenvoudige website met relatief statische inhoud vermoed ik.

 

Omdat de FileMaker PHP API - helaas - niet zo erg performant is op druk bezochte websites, hebben wij zelf ook een aantal van deze losgekoppelde systemen ontwikkeld, waarbij op een automatische manier een FileMaker XML export wordt gedaan, het XML bestand op de webserver geplaatst, en dan uitgelezen (PHP of gelijk welke server-side scripttaal).

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...