Ivan Vaes Posted November 25, 2008 Posted November 25, 2008 in een applicatie moet ik een koppeling maken met apple mail, ofwel de mails vanuit de Filemaker app gaan beheren. . heeft iemand hier ervaring mee ? Een email client creëren in filemaker vind ik een stap achteruit... iemand ?? Quote
0 andries Posted November 25, 2008 Posted November 25, 2008 (edited) bestaat hier geen plugin voor? of vergis ik mij... ? dit vind je op de website van apple: http://www.apple.com/downloads/macosx/email_chat/mailtofilemakerimporter.html is wel maar éénrichtingsverkeer namelijk Mail -> FileMaker Edited November 25, 2008 by Guest Quote
0 tackenco Posted November 25, 2008 Posted November 25, 2008 is wel maar een richtingsverkeer namelijk Mail -> FileMaker Dat kan je weer ondervangen door je mail wel vanuit Filemaker te versturen. Dus gekoppeld aan klant, project o.i.d. Quote
Question
Ivan Vaes
in een applicatie moet ik een koppeling maken met apple mail, ofwel de mails vanuit de Filemaker app gaan beheren. . heeft iemand hier ervaring mee ?
Een email client creëren in filemaker vind ik een stap achteruit...
iemand ??
2 answers to this question
Recommended Posts