Jump to content
  • 0

Overname bestaand project

StefFMP2

Question

Posted

Weet niet meteen of deze vraag hier in de juiste rubriek staat. Indien dit niet het geval is dan hoor 'k het wel.

Nu de vraag.

Een aantal jaren terug heb ik voor een klant een FileMaker database gemaakt op FileMaker 6. De klant is een reclamebureau en de applicatie wordt gebruikt voor opvolging klanten, jobs en offertes.

Dit is een FMP 6 applicatie welke door 5 á 6 gebruikers worden geraadpleegd en via FileMaker Server 6 wordt geserveerd.

Nu wil deze klant de database omzetten naar de laatste versie van FileMaker 9 en een uitbreiding ervan doen. Maar gezien het mij ontbreekt aan tijd en 'k ook niet helemaal meer up-to-date ben met FileMaker 9 ben ik op zoek naar personen hier die dit project wel in handen en goeie banen kunnen leiden.

De applicatie omvat;

- klant- en contactgegevens

- brief en fax database gekoppeld aan klanten

- jobs gekoppeld aan klanten

- prijsberekeningen en offertes gekoppeld aan jobs

De gevraagde uitbreiding behelst een module voor tijdsregistratie van de medewerkers van dit bedrijf.

Er zou gewerkt worden in fases; fase 1 conversie van bestaande applicatie naar nieuwste versie van FileMaker Pro en fase 2 de uitbreiding met tijdsregistratie.

Misschien ook belangrijk om weten is dat deze klant gelokaliseerd is in de streek van Tielt in West-Vlaanderen.

Zijn er mensen die interesse hebben om dit project over te nemen, dan kunnen ze me altijd contacteren voor verdere gegevens via een persoonlijk bericht hier of nog beter direct per email.

Ciao

Stef,

3 answers to this question

Recommended Posts

• 0
Posted

Dat heeft fmwebshop ook gedaan, waarvoor dank. Ook voor de andere reakties.

Ik zal alles verzamelen en dan doorgeven aan de klant. Hij zal de zaken dan verder afhandelen. Voor vragen over het project zelf ben ik altijd bereikbaar.

Ciao

Stef,