Jerry Posted January 18, 2009 Posted January 18, 2009 Goedenavond allemaal ( als ik dit typ tenminste). Ik heb een lay-out met in het hoofdgedeelte mijn records met daarin een veld met totaal uren. In het subresume een resume van deze uren. Tot zover gaat dat goed. Nu wil ik in deze lay-out een berekening laten zien op basis van dat resume veld. Bijv. If (GetField ( Totaal urenportaal )>160;GetField ( Totaal urenportaal )-"160";"0" ). Kennelijk doe ik het fout maar wat? Zou iemand mij op weg kunnen helpen? Quote
0 rmw Posted January 18, 2009 Posted January 18, 2009 Voor het ophalen van resume velden is de functie GetSummary beschikbaar. Kijk hier maar eens rmw Quote
0 Jerry Posted January 18, 2009 Author Posted January 18, 2009 Hoi, Heb ik geprobeerd, ik doe iets fout met het splitsveld . ( ik snap ook niet wat daarmee bedoeld wordt). Quote
0 Jerry Posted January 18, 2009 Author Posted January 18, 2009 Voor de zekerheid: ik wil dus geen berekening op basis van het resumeveld van alle records: Het gaat om gegevens voor de verloning. Ik selecteer een periode en per medewerker (45 medewerkers) krijg ik 1 overzicht. In elk overzicht staat een resume en voor elk overzicht wil ik een berekening maken op basis van dat resume veld... Quote
0 Jerry Posted January 18, 2009 Author Posted January 18, 2009 Gelukt!! Het splitsveld is kennelijk bedoeld om te sorteren; mijn reeks is gesorteerd op het personeelsnr. nu werkt het! Merci! Quote
Question
Jerry
Goedenavond allemaal ( als ik dit typ tenminste).
Ik heb een lay-out met in het hoofdgedeelte mijn records met daarin een veld met totaal uren.
In het subresume een resume van deze uren. Tot zover gaat dat goed.
Nu wil ik in deze lay-out een berekening laten zien op basis van dat resume veld.
Bijv. If (GetField ( Totaal urenportaal )>160;GetField ( Totaal urenportaal )-"160";"0" ).
Kennelijk doe ik het fout maar wat?
Zou iemand mij op weg kunnen helpen?
4 answers to this question
Recommended Posts