Ga naar inhoud
  • 0

portaalrij verwijderen in IWP lukt niet


Ivan Vaes

Vraag

in een databankje dat, via IWP beschikbaar is, wil ik graag de gebruiker portaal rijen laten verwijderen. Maar ik krijg het niet werkende.

Het werkt perfect in filemaker, en hoewel alle scriptstappen web-compatibel zijn. lukt het niet in een browser ( ook niet met de tips in de manual)

de portaal staat aangevinkt als " verwijderen toestaan" , ik heb het al gebrobeerd met een gescripte knop, ga naar portaalrij enz,...

maar ik kan blijkbaar mijn portaalrij maar niet verwijderen.

misschien heeft er wel iemand een tip ?

 

alvast bedankt.

Link naar reactie

8 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Hoi Ivan,

 

Misschien nog volgende suggesties:

- User interactie is niet mogelijk in IWP. Een delete portal row kan op zich wel webcompatibel zijn, maar verzeker je ervan dat de 'Perform without dialog' is aangevinkt

- Je delete button past maar niet - tot op de pixel - in de portal. Mogelijk geeft dit problemen in IWP

aangepast door Gast
Link naar reactie
  • 0

Dank Jeroen,

 

Ik heb je hint al gezien. Scherp van je.

Nog niemand van de gewone dagelijkse bestellers heeft dit ook uitgevonden....

 

Het is in wezen in déze site niet van belang want en wordt niets afgerekend in de site.

Zal het aanpassen.

 

Bedankt, Harry

 

En Ivan,

als ik mijn buttons IN het portaal zet werkt dat bij mij alsof de button in het betreffende record staat, geen enkel probleem.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...