fmwebshop Posted February 5, 2009 Share Posted February 5, 2009 Het lukt me niet de juiste parameter te vinden. Ik importeer een tijdstempel uit een tijdveld van een server in een lokaal tijd veld. (server tijd) In een tweede lokaal tijd veld heb ik een getal staan (9:00:00). (tijdsverschil) In een derde tijd veld bereken ik de som van de voorgaande twee. (lokale tijd dus) Het derde veld is ingesteld op 24 uurs tijd maar geeft desondanks het aantal uren weer i.p.v. de tijd. (31:00:00) Heb al een flink aantal variaties uitgeprobeerd maar vind geen oplossing. Vr dank voor een idee. Harry Quote Link to comment
0 Pescador Posted February 5, 2009 Share Posted February 5, 2009 Is het eerste veld van het soort Tijdstempel of van het soort Tijd? Het lijkt er bij een testje op dat het met Tijd fout gaat, maar met Tijdstempel goed. Quote Link to comment
0 Jeroen Aarts Posted February 5, 2009 Share Posted February 5, 2009 Hoi Harry, Probeer Mod(Time1 + Time2; 86400) 86400 = 60*60*24, oftewel 24 uur uitgedrukt in seconden Groeten, Jeroen Quote Link to comment
0 fmwebshop Posted February 6, 2009 Author Share Posted February 6, 2009 Dat was hem, simpel. Bedankt Jeroen. Quote Link to comment
Question
fmwebshop
Het lukt me niet de juiste parameter te vinden.
Ik importeer een tijdstempel uit een tijdveld van een server in een lokaal tijd veld. (server tijd)
In een tweede lokaal tijd veld heb ik een getal staan (9:00:00). (tijdsverschil)
In een derde tijd veld bereken ik de som van de voorgaande twee. (lokale tijd dus)
Het derde veld is ingesteld op 24 uurs tijd maar geeft desondanks het aantal uren weer i.p.v. de tijd. (31:00:00)
Heb al een flink aantal variaties uitgeprobeerd maar vind geen oplossing.
Vr dank voor een idee.
Harry
3 answers to this question
Recommended Posts