jansjhn Posted March 6, 2009 Posted March 6, 2009 Ik heb een database met daarin mijn cd verzameling welke ik graag van access naar filemaker pro 10 wil omzetten. Wie heeft hiervoor goede tips. Of is er iemand die dit voor mij zou kunnen ombouwen. Ik weet zelf vrij goed hoe ms access werkt maar heb nog geen echte ervaring met filemaker. Quote
0 pjotter Posted March 6, 2009 Posted March 6, 2009 Omzetten naar exel en importeren in filemaker is volgens mij de eenvoudigste oplossing. Er is een programma om acces om te zetten naar filemaker maar om dit nu te kopen voor zo iets als een platen collectie? Er zijn trouwens voldoende filemaker bestanden te vinden op internet voor een platen collectie bij te houden Quote
Question
jansjhn
Ik heb een database met daarin mijn cd verzameling welke ik graag van access naar filemaker pro 10 wil omzetten. Wie heeft hiervoor goede tips.
Of is er iemand die dit voor mij zou kunnen ombouwen. Ik weet zelf vrij goed hoe ms access werkt maar heb nog geen echte ervaring met filemaker.
1 answer to this question
Recommended Posts