SuperWimmie Posted March 12, 2009 Share Posted March 12, 2009 Dag allemaal, Ik heb voor een klant een zeer speciaal product op de plank liggen, die middels IWP intern in het bedrijf een aantal leuke dingen doet. De IWP functionaliteit is zo beperkt dat het goed functioneert, en voor dat simpele werk hoeven we weinig te investeren in PHP. Maar het aantal gebruikers komt niet goed. Maximaal 5 voor de Pro versie en we moeten naar minimaal 20. Nou zie ik dat Server Advanced tot 100 gelijktijdige gebruikers kan gaan. Is er iemand die ervaring heeft met deze oplossing? Quote Link to comment
0 trikke Posted March 13, 2009 Share Posted March 13, 2009 Heb hier een IWP ding met 7 gebruikers (off-site, dus over wan). Werkt prima, met server 9, intussen al een paar weken server 10. Ik denk niet dat 20 gebruikers een probleem zal geven. Quote Link to comment
Question
SuperWimmie
Dag allemaal,
Ik heb voor een klant een zeer speciaal product op de plank liggen, die middels IWP intern in het bedrijf een aantal leuke dingen doet.
De IWP functionaliteit is zo beperkt dat het goed functioneert, en voor dat simpele werk hoeven we weinig te investeren in PHP.
Maar het aantal gebruikers komt niet goed. Maximaal 5 voor de Pro versie en we moeten naar minimaal 20.
Nou zie ik dat Server Advanced tot 100 gelijktijdige gebruikers kan gaan.
Is er iemand die ervaring heeft met deze oplossing?
1 answer to this question
Recommended Posts