ovvk Posted March 16, 2009 Posted March 16, 2009 Case: Applicatie gemaakt in FMP 10 Lokaal werkt prima Nu op FMS 10 gezet, en bij wisseling van Formulierweergave naar Tabelweergave en vv. krijg ik de melding: Wilt u de wijzigingen samen met de lay-out opslaan? En kan dan kiezen uit Ja of Nee. Hoe kom ik van deze melding af? Quote
0 fmwebshop Posted March 17, 2009 Posted March 17, 2009 Ik werk nog met 9 en heb geen server situatie maar zou me kunnen voorstellen dat je de layout wisseling laat gebeuren met een scriptje. Foutafvanging records bevestigen ga naar layout weergeven als Of zo iets. Vr groet Harry Quote
0 ovvk Posted March 17, 2009 Author Posted March 17, 2009 @Harry Dat wordt dus een icon op het scherm zetten met scripje eronder. Ik had ergens gehoopt dat het een instelling zou kunnen zijn om ervan af te komen, maar helaas Bedankt voor de reactie mvgr Cor de Bruin Quote
Question
ovvk
Case:
Applicatie gemaakt in FMP 10
Lokaal werkt prima
Nu op FMS 10 gezet, en bij wisseling van Formulierweergave naar Tabelweergave en vv. krijg ik de melding:
Wilt u de wijzigingen samen met de lay-out opslaan?
En kan dan kiezen uit Ja of Nee.
Hoe kom ik van deze melding af?
2 answers to this question
Recommended Posts