Ga naar inhoud
  • 0

dialoogvenster blijft in loop hangen


ovvk

Vraag

Ls,

Ik wil in FM10Adv een dialoogvenster tonen waar de gebruiker kan aangeven of zijn printej geslaagd is.

echter het dialoogvenster blijft in een soort lus hangen.

Wanneer ik de scriptdebugger aanzet, dan komt de debugger niet van zijn plaats en ik krihg met geen mogelijkheid meer dat lusje onderbroeken, behalve dan door de applicatie te killen.

Ik werk met een FMnet verbinding naar een FMS 10 server en dit alles op een MAc machine met leopard

 

In voorbeeldje (bijgesloten) blijft de boel dus hangen op 1 na laatste regel er zijn twee buttons ingevuld en beide doen dus niets.

Iemand een idee wat hier nu fout aan is.

 

[attachment=0]Afbeelding 2.png[/attachment]

 

mvgr,

Cor de Bruin

Link naar reactie

2 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Hoi Cor,

 

Aan de hand van je voorbeeld is het niet te reproduceren.

Als ik het nabouw werkt het gewoon en ik zie ook geen loop.

Heb je al geprobeerd om script onderbreken door gebruiker op ja te zetten?

Er zit ook nog een Halt Script knop op je debugger (het rode kruis) Daarmee moet het ook mogelijk zijn om je script te stoppen.

 

Je kunt trouwens ook met Get(LastError) checken of de print gelukt is. Als het 0 is dan is er geprint.

Op die manier heb je het hele dialoogvenster niet nodig.

 

Succes, Niels

Link naar reactie
  • 0

@Niels,

Bedankt voor je reactie

Het dialoog venster heb ik perse nodig, omdat er mechanisch iets mis kan zijn met de afdruk.

 

Voorts is mijn probleempje min of meer opgelost.

Dit sub-script bleef in de lus hangen en kwam dus optisch niet meer uit het dialoogvenster.

Maar ververste steeds het scherm op deelfde plaats waardoor het leek dat het hele spul in een oneindige lus hing.

Wat wel raar was, dat de script tracer niet verder kwam, dan alleen het dialoog venster.

 

In ieder gal bedankt voor je reactie

 

cor de Bruin

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...