Sanne Posted April 20, 2009 Posted April 20, 2009 Ik heb zo'n webviewer-object op een layout geplaatst. Nou wil ik eigenlijk de inhoud van die pagina gebruiken, dus ik wil de inhoud via een script kopieer-en-plakken. Maar hoe geef ik in ScriptMaker aan, dat de inhoud van dat object gekopieerd moet worden? Kan dat eigenlijk wel? Quote
0 WJ Posted April 20, 2009 Posted April 20, 2009 Hoi Sanna, Kijk eens naar de functie GetLayoutObjectAttribute ( "webviewer" ; "source" ) Groet, WJ Quote
0 Sanne Posted April 20, 2009 Author Posted April 20, 2009 Prima, die werkt. Op de layout het webviewer-object een NAAM geven. In het script de stap "Set Field" gebruiken, met het veld waar je de inhoud in wilt hebben, en de functie: GetLayoutObjectAttribute ( "objectnaam" ; "content" ) Je krijgt dan de html-inhoud van de pagina die in de webviewer staat. Let op (WJ): Gebruik je "source" in plaats van "content", dan krijg je alleen de url van het object, niet de inhoud van de pagina. Bij FileMaker hebben ze een mooie white-paper over dit ding: http://www.filemaker.com/downloads/pdf/whitepaper_web_viewer.pdf Quote
0 andries Posted April 20, 2009 Posted April 20, 2009 Let ook op dat deze functie andere waarde teruggeeft op Mac dan op Win ! Quote
Question
Sanne
Ik heb zo'n webviewer-object op een layout geplaatst.
Nou wil ik eigenlijk de inhoud van die pagina gebruiken, dus ik wil de inhoud via een script kopieer-en-plakken.
Maar hoe geef ik in ScriptMaker aan, dat de inhoud van dat object gekopieerd moet worden?
Kan dat eigenlijk wel?
3 answers to this question
Recommended Posts