evil-d Posted April 27, 2009 Posted April 27, 2009 Het maken van dat tabbladbesturingselement is niet het probleem waar ik dan mee zit. Het laten zien van de velden op een ander tabblad dat krijg ik nou net niet voor elkaar. Misschien dat iemand mij kan helpen? Hier een ingevoegde bijlage waar dit dus wel gebeurt....van contactgevens >> webite >> plattegrond. bijvoorbeeld. Beheer contactpersonen.fp7 Quote
0 Sanne Posted April 27, 2009 Posted April 27, 2009 Het bestand wat je hebt geplaatst bevat GEEN records. Om iets te zien op het tabblad Website moet je minimaal TWEE dingen doen: - maak een nieuw record - plaats een url in het veld "Website" bij de contactgegevens: vul hier iets in als "www.clarify.net" Quote
0 evil-d Posted April 27, 2009 Author Posted April 27, 2009 Jaa dat weet ik maar alleen al dat je swicht van tablad en dat je velden niet mee gaan. Quote
0 Sanne Posted April 27, 2009 Posted April 27, 2009 Ik snap niet wat je bedoelt. Probeer het nog eens op een andere manier uit te leggen. Quote
0 evil-d Posted April 27, 2009 Author Posted April 27, 2009 Oke nou je hebt bijvoorbeeld dit...: zie bijlage... Dan wil ik klikken op productinformatie... en dan krijg ik geen nieuw "scherm" zeg maar waar ik weer velden kan maken en records toevoegen Bij de eerste bijlage krijg je wil een ander "scherm" als je van contactgegens naar bijv. website gaat.. Inkoop ontwerp Tabbladen.fp7 Quote
0 Sanne Posted April 27, 2009 Posted April 27, 2009 Oh, nou snap ik het Je hebt wel een tab-element gemaakt, maar je hebt het in de header geplaatst. En daarbij heb je de velden BUITEN het element geplaatst! Je moet de velden IN het element plaatsen: zie bijlage. Inkoop_ontwerp_Tabbladen_v2.fp7 Quote
0 evil-d Posted April 29, 2009 Author Posted April 29, 2009 Oh, nou snap ik het Je moet de velden IN het element plaatsen: zie bijlage. Thank you very much laiverd (gronings voor lieverd) Quote
0 evil-d Posted April 29, 2009 Author Posted April 29, 2009 whaaaa hoe kan dit nu weer?? ...dammm gelukkig volgende week cursuss... Kan je mij nog een keer een keer helpen? Inkoop ontwerp Tabbladen.fp7 Quote
0 hbrendel Posted April 29, 2009 Posted April 29, 2009 Bovenkant van het tabcontrol object staat in de header sectie... Quote
Question
evil-d
Het maken van dat tabbladbesturingselement is niet het probleem waar ik dan mee zit.
Het laten zien van de velden op een ander tabblad dat krijg ik nou net niet voor elkaar. Misschien dat iemand mij kan helpen?
Hier een ingevoegde bijlage waar dit dus wel gebeurt....van contactgevens >> webite >> plattegrond. bijvoorbeeld.
Beheer contactpersonen.fp7
9 answers to this question
Recommended Posts