Naast de laagste prijs spelen enkele criteria mee waar zij aan moeten voldoen.
Het bestand heeft 3 tabellen (aanbieders, rayons, offertes)
Op de layout rayon staat een portal met offertes voor dat rayon
Op de layout aanbieder staat een portal met offertes van die aanbieder
Het toekennen van een rayon gebeurt door een bepaalde offerte (en daarmee aanbieder) winnend te verklaren voor dat rayon (is dus niet persé laagste prijs).
Hoe kan je de handeling winnend verklaren het beste laten plaatsvinden op de layout rayon?
Ik dacht door het op ja zetten van een radio button (waarden winnaar-verliezer) op de regel van de winnende offerte.
Maar hoe zorg ik er dan voor dat alle andere waarden van dat veld op verliezer komen te staan?
Question
Siroop
50 aanbieders strijden om 20 rayons.
Elke aanbieder kan op 1 of meerder rayons bieden.
Naast de laagste prijs spelen enkele criteria mee waar zij aan moeten voldoen.
Het bestand heeft 3 tabellen (aanbieders, rayons, offertes)
Op de layout rayon staat een portal met offertes voor dat rayon
Op de layout aanbieder staat een portal met offertes van die aanbieder
Het toekennen van een rayon gebeurt door een bepaalde offerte (en daarmee aanbieder) winnend te verklaren voor dat rayon (is dus niet persé laagste prijs).
Hoe kan je de handeling winnend verklaren het beste laten plaatsvinden op de layout rayon?
Ik dacht door het op ja zetten van een radio button (waarden winnaar-verliezer) op de regel van de winnende offerte.
Maar hoe zorg ik er dan voor dat alle andere waarden van dat veld op verliezer komen te staan?
4 answers to this question
Recommended Posts