Kan iemand mij helpen? ben er al 4 dagen mee bezig maar het lukt niet.
Het lukt me niet om bepaalde gegevens te weergeven in een rapport.
Zie bestandje in bijlage.
Ik wil een rapport maken met productname en TotQuantity en dit voor een bepaalde periode (gebaseerd op appdate).
m.a.w. Wil ik een lijst kunnen afdrukken met daarop de producten en het aantal die ik voor een bepaalde periode zal nodig hebben.
Ik denk dat het rapport best opgemaakt gebaseerd op de tabel producten.
Dit omdat deze tabel wat ingewikkelder is dan voorgesteld in mijn bijlage. Elk produkt is samengesteld door andere producten en soms zijn deze ook nog eens samengesteld door andere producten en ik moet de producten alsook de subproducten in het rapport kunnen zien (maar dit zal zelf wel lukken om dit uit te werken).
Question
greg
Yeps,
Kan iemand mij helpen? ben er al 4 dagen mee bezig maar het lukt niet.
Het lukt me niet om bepaalde gegevens te weergeven in een rapport.
Zie bestandje in bijlage.
Ik wil een rapport maken met productname en TotQuantity en dit voor een bepaalde periode (gebaseerd op appdate).
m.a.w. Wil ik een lijst kunnen afdrukken met daarop de producten en het aantal die ik voor een bepaalde periode zal nodig hebben.
Ik denk dat het rapport best opgemaakt gebaseerd op de tabel producten.
Dit omdat deze tabel wat ingewikkelder is dan voorgesteld in mijn bijlage. Elk produkt is samengesteld door andere producten en soms zijn deze ook nog eens samengesteld door andere producten en ik moet de producten alsook de subproducten in het rapport kunnen zien (maar dit zal zelf wel lukken om dit uit te werken).
Kan iemand mij op weg helpen?
relatiegrafiek.fp7
7 answers to this question
Recommended Posts