Ga naar inhoud

Lekker vage vraag


Nico

Aanbevolen berichten

Zo, ik ga eens een heerlijk onduidelijke vraag in de groep gooien.

 

Een klant van ons is misschien op zoek naar iemand die wat extra afgeronde klussen kan doen.

Ik ben nu al vast aan het rondvragen of er iemand hierin geinteresseerd is en natuurlijk ook kan.

Zelf ben ik daar 4 dagen in de week gedetacheerd voor langere tijd en in verband met de fusie met een bedrijf in Tilburg

zijn er wat extra databases te bouwen. Ik kom hier zelf gewoon niet aan toe en daarom zijn vraag naar wat extra inzet.

 

Wat achtergrond informatie over de situatie:

- Het is een Mac omgeving, de meeste zijn 20" aluminumum iMac's waarop Filemaker 10 staat

- De Filemaker 10 advanced server draait op een Xserve

- Er wordt steeds meer gedaan via IWP

- Er zullen maximaal 40 personen met Filemaker bezig zijn

- Er zal een periode zijn dat de 2 locaties met een VPN verbonden zullen zijn voor de database, later zullen ze op de locatie in Tilburg bij elkaar komen te zitten.

 

Wat zijn in ieder geval al een aantal belangrijke dingen:

Het is:

- voor ± 1 dag in de week

- op locatie, voornamelijk Helmond (Helmond/Tilburg)

- voor een nog nader te noemen periode of aantal klussen (gaan we op papier zetten)

 

Wat is er nodig:

- ruime kennis van Filemaker en van de nieuwe functies in versie 10

- IWP kennis zou zeer mooi zijn

 

Is dit iets voor jou dan hoor ik het graag !!

Link naar reactie

Hallo Nico,

 

Als accountmanager van een van de grotere FileMaker applicatie leveranciers van Nederland kan ik jou melden dat:

1. ik een TOP ontwikkelaar beschikbaar heb

2. deze topper uiteraard zijn FileMaker 10 certificaat heeft (evenals de voorgaande!)

3. deze topper een ruime ervaring heeft met de mogelijkheden van FileMaker 10

4. deze topper zelf ook werkt op een Mac

5. deze topper ervaring heeft met IWP (en CWP!)

6. deze topper een soortgelijke omgeving heeft opzet waarbij twee vestigingen via VPN werkzaam zijn

... kortom, een prima match!

 

Wat ik wil voorstellen is om tijdens een persoonlijk contact de overige pluspunten én de mogelijkheden te bespreken.

 

Ik zie jouw reactie met genoegen tegemoet.

 

Ronald

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...