carolienloverbos Posted October 8, 2009 Posted October 8, 2009 Is het mogelijk om 'autofilter' in te stellen? In Excel is de mogelijkheid om autofilter in te stellen bovenaan het werkblad. Is dit in Filemaker 9 ook mogelijk? Ik heb een formulierenlay-out en wil graag aan de bovenste (kolomnaam) regel autofilter toevoegen zodat ik vrij kan zoeken. Quote
0 edc Posted October 8, 2009 Posted October 8, 2009 Het antwoord is: Neen. Een goeie raad: maak van Filemaker geen Excel. De zoekfunctie in Filemaker heeft veel meer mogelijkheden. Wil je echt een functionaliteit als autofilter dan kun je er wel één ontwerpen. Quote
0 andries Posted October 8, 2009 Posted October 8, 2009 jammer genoeg niet. Eigenlijk een feature die mist in FileMaker ( toch in TableView dan ). Quote
0 carolienloverbos Posted October 8, 2009 Author Posted October 8, 2009 Hoe zou ik die ene filter dan moeten aanmaken als ik een soortgelijk iets wil als 'autofilter'? Quote
0 andries Posted October 14, 2009 Posted October 14, 2009 in FileMaker 9 is dit op zich nog vrij gecompliceerd. In FM10 zijn er met de huidige scripttriggers weer wel mogelijkheden. Is er een mogelijkheid om over te gaan naar FM10? Quote
Question
carolienloverbos
Is het mogelijk om 'autofilter' in te stellen?
In Excel is de mogelijkheid om autofilter in te stellen bovenaan het werkblad.
Is dit in Filemaker 9 ook mogelijk?
Ik heb een formulierenlay-out en wil graag aan de bovenste (kolomnaam) regel autofilter toevoegen zodat ik vrij kan zoeken.
4 answers to this question
Recommended Posts