carolienloverbos Posted October 8, 2009 Posted October 8, 2009 Is het mogelijk om uit een lijst gegevens een selectie te maken met de datum? bijvoorbeeld een hele registratie met afspraken, gesorteerd op datum. Is het dan mogelijk om alle afspraken te tonen die in een datumveld vallen van 01-09-09 / 30-09-09? Kan dit ook aan een knop / script worden toegevoegd? Bijvoorbeeld dat als ik op de knop 'werkzaamheden per maand' klik, dat ik dan een datumselectie op kan geven? Quote
0 andries Posted October 8, 2009 Posted October 8, 2009 in find mode zoeken met een range. Bijvoorbeeld 30/09/2009..30/10/2009 De find op datum is echter zeer krachtig 9 zal al de datums teruggeven van de maand september van het huidige jaar. 9/2008 zal al de datums teruggeven van de maand september van het jaar 2008 10..11 zal al de datums teruggeven van de maanden oktober en november van het huidige jaar Quote
0 Henk R Posted October 9, 2009 Posted October 9, 2009 Bedankt voor de tip Ik werk al jaren met Filemaker maar deze is nieuw voor mij. Ik zit altijd de hele datum in te typen. Gr. Henk Quote
Question
carolienloverbos
Is het mogelijk om uit een lijst gegevens een selectie te maken met de datum?
bijvoorbeeld een hele registratie met afspraken, gesorteerd op datum.
Is het dan mogelijk om alle afspraken te tonen die in een datumveld vallen van 01-09-09 / 30-09-09?
Kan dit ook aan een knop / script worden toegevoegd?
Bijvoorbeeld dat als ik op de knop 'werkzaamheden per maand' klik, dat ik dan een datumselectie op kan geven?
2 answers to this question
Recommended Posts