Ga naar inhoud
  • 0

Valuelist: "other" waardes tonen in rapport


Corneel

Vraag

Op een evaluatieformulier voor kinderen heb ik bij een vraag de mogelijkheid gemaakt om meerdere antwoorden te geven. Bijvoorbeeld kan er geantwoord worden op de vraag: 'wat vond je van de les?' : leuk, saai, te lang, te kort, "other....". In het evaluatierapport laat ik voor dit veld ("wat vond je van de les") de diverse antwoorden tellen: hoe vaak is geantwoord 'leuk', 'saai', etc. De antwoorden die zijn gegeven bij 'other...' (dat is immers de mogelijkheid die je hebt als je het veld instelt met aankruisvakjes) krijg ik met een berekening niet voor elkaar. Ik heb het geprobeerd met de formule "Substitute ( FilterValues ( List ( Evaluatie::Wat vond je van de les ) ; "other..." ) ; ¶ ; ", " )", maar die werkt dus niet.

 

Heeft iemand een idee?

Link naar reactie

4 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Beste Corneel,

 

Waarom maak je niet gewoon een lijstweergave van je antwoorden met grofweg deze opbouw:

 

---start---

 

{inhoud: "Titel: Wat vond je van de les:"}

 

[kopgedeelte]

 

{jouw antwoordveld} + {resumeveld telling van jouw antwoordveld}

 

[subresume gedeelte gesorteerd op jouw antwoordveld]

 

{of leeg} of {overige data}

[body]

 

{of leeg] of {totaal telling van alle reacties}

 

[voetgedeeldte]

 

 

Succes,

 

Jeroen

Link naar reactie
  • 0
@andries

Op deze wijze geeft de formule inderdaad aan of de gebruiker het item "other..." heeft ingevuld. Maar ik wil nu juist in mijn rapport vermelden wat er is ingevuld bij "other..."

Hoe doe je dat dan?

 

die waarde staat toch gewoon in het veld? Als je het veld gewoon toont als edit box, zal je de waarde zien staan die ze hebben ingevuld ( en dus niet others... ).

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...