SuperWimmie Posted February 10, 2010 Share Posted February 10, 2010 Dag allemaal, Ik krijg een klant die met de nodige spoed een Terminal Server oplossing van mij vraagt en dat is geheel nieuw terrein voor mij. Wie o wie heeft zin en tijd om daar als deskundige zijn/haar licht op te laten werpen? De Server dient extern buiten het bedrijf gehost te worden, mijn thuisverbindinkje is daarvoor aan de lichte kant. Het gaat om pakweg 3 of 4 gelijktijdige gebruikers met een normaal Filemaker programma zonder plug-ins. Wat voor server, welke software, welke verbindingseisen, welke systeemeisen, zijn er adressen waar zoiets onder te brengen is... kom maar op! Mag eventueel ook via PB. Alvast bedankt! Quote Link to comment
Question
SuperWimmie
Dag allemaal,
Ik krijg een klant die met de nodige spoed een Terminal Server oplossing van mij vraagt en dat is geheel nieuw terrein voor mij.
Wie o wie heeft zin en tijd om daar als deskundige zijn/haar licht op te laten werpen?
De Server dient extern buiten het bedrijf gehost te worden, mijn thuisverbindinkje is daarvoor aan de lichte kant.
Het gaat om pakweg 3 of 4 gelijktijdige gebruikers met een normaal Filemaker programma zonder plug-ins.
Wat voor server, welke software, welke verbindingseisen, welke systeemeisen, zijn er adressen waar zoiets onder te brengen is... kom maar op!
Mag eventueel ook via PB.
Alvast bedankt!
0 answers to this question
Recommended Posts