jw Posted March 22, 2010 Share Posted March 22, 2010 Na de search-opdracht heb ik een lijst in een venster. Deze lijst wil ik opsplitsen in twee vensters. Doordat de gebruiker een nieuwe zoekopdracht geeft, wordt er gezocht in de lijst. Het resultaat moet zijn dat de lijst kleiner wordt en dat wat gevonden is in een nieuw venster wordt getoond. Een nieuwe lijst openen, en daarin laten zoeken is niet zo een probleem. Maar hoe verberg ik dan de gevonden records in het andere venster. Iemand een suggestie? Quote Link to comment
0 fmwebshop Posted March 22, 2010 Share Posted March 22, 2010 Misschien lukt het zo, zie bijlage. Beetje slordig in elkaar gesmeten, moet je maar doorheen kijken. Een aantal overbodige velden... Groet Harry vergelijk.fp7 Quote Link to comment
Question
jw
Na de search-opdracht heb ik een lijst in een venster.
Deze lijst wil ik opsplitsen in twee vensters.
Doordat de gebruiker een nieuwe zoekopdracht geeft, wordt er gezocht in de lijst.
Het resultaat moet zijn dat de lijst kleiner wordt en dat wat gevonden is in een nieuw venster wordt getoond.
Een nieuwe lijst openen, en daarin laten zoeken is niet zo een probleem.
Maar hoe verberg ik dan de gevonden records in het andere venster.
Iemand een suggestie?
1 answer to this question
Recommended Posts