Ga naar inhoud
  • 0

positie portaal


wouterm

Vraag

Ik heb een portaal met 20 zichtbare lijnen, maar waarin +- 100 lijnen inzitten. Deze lijnen worden gesorteerd adhv een sorteercode, zodat ik achteraf gemakkelijk tussen twee lijnen een nieuwe lijn kan toevoegen. Bij dat laatste kom ik wel een verveld probleem tegen: Telkens als ik een lijn tussen twee lijnen wil toevoegen (bv. tussen lijn 50 en 51), dan wordt ide nieuwe lijn als eerste zichtbare lijn getoond.

Een concreet voorbeeldje:

Ik scroll in het portaal, zodat ik lijn 40 tot en met 60 zie

Ik voeg een lijn toe tussen lijn 50 en 51 adhv die sorteercode.

Na het script, zie ik in het portaal lijn 50 tot en met 70 staan.

Ik zoek dus een manier om de scroll balk op exact dezelfde positie te laten staan. Iemand een idee?

Link naar reactie

4 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Die stap zit inderdaad in mijn script, maar als bv. de huidige portaalrij in het midden staat, verspringt die positie bij de stap "ga naar portaalrij" naar volledig bovenaar (de juiste portaalrij wordt dus wel geselecteerd, maar de positie van de scrollbalk is niet meer dezelfde.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...