Ga naar inhoud
  • 0

Plug-ins voor FileMaker 11


hbrendel

Vraag

Drie maanden na het uitkomen van FileMaker 11 zijn er nog steeds geen 11-compatibele versies van Dacon's MenuControl, CNS' SMTPit en 24U SimpleDialog uitgebracht.

 

Aangezien deze plug-ins in al mijn toepassingen een belangrijke rol spelen kan ik dus niet over naar 11. Dit is niet onoverkomelijk maar wel jammer, want het verhelpen van de screenflicker onder Windows en de nieuwe Inspector zijn belangrijke verbeteringen.

 

Zou dit nog goed komen?

Link naar reactie

13 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Iedere zelf respecterende plug-in ontwikkelaar zal met een FileMaker 11 compatible versie komen.

Uit ervaring weet ik dat Dacons hier redelijk snel mee is.

 

Heb je al geprobeerd of de plug-ins waarvan jij gebruik maakt werken onder FileMaker 11?

Het wil namelijk niet zeggen dat FileMaker 10 plug-ins niet werken onder FileMaker 11.

aangepast door Gast
Link naar reactie
  • 0

SMTPit nog niet geprobeerd (dat heeft ook geen zin zolang MenuControl het niet doet). CNS geeft expliciet aan dat het niet compatibel is.

SimpleDialog crasht niet, maar sommige dialogen verschijnen niet. Onbruikbaar dus.

MenuControl crasht de Mac-versie van FM11, niet de Win-versie, maar werkt niet onder Win.

 

Die ervaring met Dacons had ik ook, maar deze keer...

Overigens had ik ook goede ervaringen met 24U

 

Ik denk dat ik ze maar eens ga aanschrijven.

Link naar reactie
  • 0

Inmiddels zijn er nieuwe versies van SMTPit en MenuControl.

 

Mooi op tijd, slechts 4,5 maand na het verschijnen van de preview van FM11.

 

Voor MenuControl mag je flink betalen, terwijl er aan functionaliteit niets is veranderd.

 

Alleen nog SimpleDialog en dan kan ik FM 11 in gebruik nemen...

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...