clarify Posted May 20, 2010 Posted May 20, 2010 Wij hebben voor onze webapplicatie gekozen voor een standaard layoutgrootte van 1024*768 . Dit omdat er toch nog veel gebruikers zijn die met relatief kleine schermen op desktops en laptops werken. Wij willen voor schermen die hogere resoluties aankunnen van de alignment naar links af. Wij willen onze 1024*768 schermen altijd gecentreerd weergeven. Weet iemand hoe dat te doen? Quote
0 andries Posted May 20, 2010 Posted May 20, 2010 heb je zelf een webapplicatie gemaakt? Of gebruik je IWP? Als je zelf een webapplicatie hebt gemaakt kan dit of met DIV of met TABLE, waar je zelf het liefst mee werkt. Ik denk niet dat het met IWP kan. Quote
0 clarify Posted June 12, 2010 Author Posted June 12, 2010 Bedankt, ik denk dat je gelijk hebt. Ik heb inderdaad IWP gebruikt en zie geen enkele mogelijkheid om dit voor elkaar te krijgen. Quote
Question
clarify
Wij hebben voor onze webapplicatie gekozen voor een standaard layoutgrootte van 1024*768 .
Dit omdat er toch nog veel gebruikers zijn die met relatief kleine schermen op desktops en laptops werken.
Wij willen voor schermen die hogere resoluties aankunnen van de alignment naar links af.
Wij willen onze 1024*768 schermen altijd gecentreerd weergeven.
Weet iemand hoe dat te doen?
2 answers to this question
Recommended Posts