Ga naar inhoud
  • 0

Opdrachten van bepaalde datums tonen en printen


Kleintjebrian

Vraag

Hallo,

 

Ik ben een tijdje geleden begonnen met een database bouwen met file maker pro 11. Als Dummy heb ik al verschillende zaken in orde gekregen enkel 1 probleem waar ik helemaal niet uit kom.

 

Het is een database voor een soort taxi bedrijfje die hoofdzakelijk luchthavenvervoer doet.

 

Nu heb ik verschillende tabellen gemaakt waaronder Klanten, bestellingen , chauffeurs, planning, urenregistratie enzovoort.

 

In de tabel chauffeurs heb ik een portal gemaakt waar de opdrachten in komen te staan die een bepaald chauffeur heeft uitgevoerd met de bijbehorende datums , gewerkte uren, parkingskosten die ze hadden enzo meer.Per dag kunnen meerdere opdrachten (ritten) zijn per chauffeur.

Nu willen we hiervan wekelijks een lijst uitprinten. En hier zit het probleem. Ik kan wel een raport maken hiervan om uit te printen maar het probleem is dat alle datums erin staan. Dus eens je een maand verder bent zal hj van een ganse maand gaan afprinten.

 

Ik heb al geprobeerd met een scriptje voor Date range met een extra tabel waarvoor ik dan een relatie heb ingesteld , maar helaas als ik de datums tussen .... en ... ingeef komen nog steeds alle datums te voorschijn in het portal.

 

Heeft iemand een idee hoe ik dit het beste aanpak ? Wil echt heel graag voor verschillende zaken kunnen aanduiden van die dag tot die dag wil ik een overzicht.

 

 

Alvast bedankt.

 

Vriendelijke groetjes,

Nancy

Link naar reactie

3 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...