ovvk Posted August 23, 2010 Posted August 23, 2010 Ls, Sinds te komst van FMS 10.0.2.206 viel mij op dat de gerelateerde records niet meer getoond werden in een fmnet connectie met een FMP 11 adv client op mac os X 10.5.8 en FMS 10 adv op windows server 2003. Wanneer ik op de server een backup bestand kopieer naar de client (Mac OSx) dan worden de gerelateerde velden wel getoond. Daarna de (oude) FMP 10 adv doorgestart en deze toont dezelfde kuren. Tevens geprobeerd op verschillende client systemen maar deze vertonen allen dezelfde fout. Het fp7 bestand wordt geopend met admin rechten. weet iemand iets van dit probleem? mvgr Cor de Bruin Quote
0 dudematters Posted August 25, 2010 Posted August 25, 2010 Merkwaardig. Je kan het bestand zelf wel openen op de FMS? Want ook dat werkt via FMNET.... ? Quote
Question
ovvk
Ls,
Sinds te komst van FMS 10.0.2.206 viel mij op dat de gerelateerde records niet meer getoond werden
in een fmnet connectie met een FMP 11 adv client op mac os X 10.5.8 en FMS 10 adv op windows server 2003.
Wanneer ik op de server een backup bestand kopieer naar de client (Mac OSx)
dan worden de gerelateerde velden wel getoond.
Daarna de (oude) FMP 10 adv doorgestart en deze toont dezelfde kuren.
Tevens geprobeerd op verschillende client systemen maar deze vertonen allen dezelfde fout.
Het fp7 bestand wordt geopend met admin rechten.
weet iemand iets van dit probleem?
mvgr
Cor de Bruin
1 answer to this question
Recommended Posts