peerke Geplaatst: 31 augustus 2010 Geplaatst: 31 augustus 2010 Is er verschil voor het draaien van FM server op Xserve SnowLeopard of gewoon SnowLeopard. Deze server hoeft geen andere dingen te doen. Ik bedoel alleen verschil voor FM server. Verschil in prestatie of het regelen van toegang of wat dan ook. Verschil in prijs is er wel. Peerke Quote
0 dudematters Geplaatst: 1 september 2010 Geplaatst: 1 september 2010 Nee, het maakt niet zoveel uit. Ik heb zelf FMS op alles draaien, OSX Server, OSX, Windows SBS Server, Windows XP. Natuurlijk hangt er veel van de machine af, zorg voor genoeg geheugen en een snelle harddisk... dat heeft echt invloed. Quote
0 peerke Geplaatst: 1 september 2010 Auteur Geplaatst: 1 september 2010 Dank, hier kan ik verder mee. Peerke Quote
Vraag
peerke
Is er verschil voor het draaien van FM server op Xserve SnowLeopard of gewoon SnowLeopard. Deze server hoeft geen andere dingen te doen.
Ik bedoel alleen verschil voor FM server. Verschil in prestatie of het regelen van toegang of wat dan ook. Verschil in prijs is er wel.
Peerke
2 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.