Pasav Posted September 14, 2010 Posted September 14, 2010 Hallo, Ik wil de inhoud van een tekst veld, bestaande uit opsomming welke werkzaamheden er zijn geweest omzetten naar een blokje tekst met als line break . Nu ben ik al bezig geweest met de tekst formules, maar ik kom er niet uit. De replace text geeft niet het gewenste resultaat. Hoor graag de mogelijkheden. alvast bedankt voor de reactie's. Quote
0 tackenco Posted September 14, 2010 Posted September 14, 2010 Substitute ( textveld ; "¶" ; " " ) Quote
0 Pasav Posted September 14, 2010 Author Posted September 14, 2010 Ik kwam er zelf net ook achter .. Iets te snel gepost, sorry daar voor. Quote
0 dudematters Posted September 15, 2010 Posted September 15, 2010 Gaat niet altijd goed, je kan ook zoeken op char(10) en char(13), dan pak je echt alle enters. (Zacht en hard) Substitute ( textveld ; char(10) ; "" ) Substitute ( textveld ; char(13) ; "" ) Quote
0 SuperWimmie Posted September 16, 2010 Posted September 16, 2010 Pak de functie getascss maar eens. getascss("¶") Bijzonder krachtig dingetje, heb ik veel plezier van gehad! Quote
0 tackenco Posted September 18, 2010 Posted September 18, 2010 getascss(veldnaam) dan i.p.v. "¶", toch? dat is idd ook een goeie, heb je meteen je opmaak als html meegenomen Quote
Question
Pasav
Hallo,
Ik wil de inhoud van een tekst veld, bestaande uit opsomming welke werkzaamheden er zijn geweest omzetten naar
een blokje tekst met als line break .
Nu ben ik al bezig geweest met de tekst formules, maar ik kom er niet uit.
De replace text geeft niet het gewenste resultaat.
Hoor graag de mogelijkheden.
alvast bedankt voor de reactie's.
5 answers to this question
Recommended Posts