Pasav Geplaatst: 14 september 2010 Geplaatst: 14 september 2010 Hallo, Ik wil de inhoud van een tekst veld, bestaande uit opsomming welke werkzaamheden er zijn geweest omzetten naar een blokje tekst met als line break . Nu ben ik al bezig geweest met de tekst formules, maar ik kom er niet uit. De replace text geeft niet het gewenste resultaat. Hoor graag de mogelijkheden. alvast bedankt voor de reactie's. Quote
0 tackenco Geplaatst: 14 september 2010 Geplaatst: 14 september 2010 Substitute ( textveld ; "¶" ; " " ) Quote
0 Pasav Geplaatst: 14 september 2010 Auteur Geplaatst: 14 september 2010 Ik kwam er zelf net ook achter .. Iets te snel gepost, sorry daar voor. Quote
0 dudematters Geplaatst: 15 september 2010 Geplaatst: 15 september 2010 Gaat niet altijd goed, je kan ook zoeken op char(10) en char(13), dan pak je echt alle enters. (Zacht en hard) Substitute ( textveld ; char(10) ; "" ) Substitute ( textveld ; char(13) ; "" ) Quote
0 SuperWimmie Geplaatst: 16 september 2010 Geplaatst: 16 september 2010 Pak de functie getascss maar eens. getascss("¶") Bijzonder krachtig dingetje, heb ik veel plezier van gehad! Quote
0 tackenco Geplaatst: 18 september 2010 Geplaatst: 18 september 2010 getascss(veldnaam) dan i.p.v. "¶", toch? dat is idd ook een goeie, heb je meteen je opmaak als html meegenomen Quote
Vraag
Pasav
Hallo,
Ik wil de inhoud van een tekst veld, bestaande uit opsomming welke werkzaamheden er zijn geweest omzetten naar
een blokje tekst met als line break .
Nu ben ik al bezig geweest met de tekst formules, maar ik kom er niet uit.
De replace text geeft niet het gewenste resultaat.
Hoor graag de mogelijkheden.
alvast bedankt voor de reactie's.
5 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.