Ga naar inhoud
  • 0

stockageplaatsen


Zero55

Vraag

Beste allemaal,

Momenteel heb ik een lap grond, ingedeeld in 11 rijen van 40 vakken (440 plaatsen dus) en de mogelijkheid om per vak 3 hoog te stapelen.

Ik geef dit momenteel grafisch weer in fm dmv portalen (zie bijlage).

Nu heb ik een tweede lap grond waar ik 20 rijen van 80 plaatsen heb en eveneens 3 hoog kan stapelen, u voelt mij al aankomen... zou ik dat op een compactere manier grafisch kunnen voorstellen ? Ook het maken van de bestaande file was een tijdrovende bezigheid...

 

Suggesties zijn welkom !

 

Alvast bedankt !

naamloos.JPG.9f839f81dba52f2e9ce450a9d9b879b4.JPG

Link naar reactie

4 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Het zal altijd lastig zijn om een overzicht te maken waar alles toonbaar is als met zoveel mogelijkheden heeft.

Je hebt dit volgens mij als eens gevraagd en ben toen op basis van die info volgens mij je huidige oplossing gaan maken?

(net even gezocht viewtopic.php?f=13&t=4712&p=29767&hilit=+magazijn#p29767)

Op zich zal het altijd lastig blijven denk ik. Basis zal altijd zijn een goede indeling van je magazijn. Vanuit topdown naar het juiste rek via een paar korte routes zal altijd moeten ben ik bang. (Je kunt een schem maken van het totaal overzicht met per rek een knop waardoor je naar dat rek gaat?) Het maken van de database zal wel mee vallen? Niet te hopen dat je echt 11 rijen met 40 vakken en 3 stapelplaatsen hebt aangemaakt en dit nu voor het nieuwe magazijn ook wilt maken?

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...