Ga naar inhoud
  • 0

Wit scherm tussen 'finds'


Luc De Groote

Vraag

Heb een klein probleempje:

Heb een eenvoudige toepassing waar aan de hand van verschillende vragen, scores worden gegeven. De vragen zijn ingedeeld in verschillende categoriën.

Omdat ik de resulaten wil kennen van de verschillende categoriën afzonderlijk doe ik gewoon een find op die categorie en krijg de resulaten.

Ik was begonnen in FM11 en wanneer ik veranderde van categorie werden de resultaten gewoon aangepast. Wil dit nu verder ontwikkelen in FM 12 en nu zie ik dat door te veranderen van categorie, de resultaten nog steeds worden aangepast maar dat er een heel vervelend wit scherm tussendoor verschijnt wat niet het geval was in FM11, alleen de cijfers veranderden.

Heb 'freeze window' toegevoegd aan het script maar dat verandert niets.

Enig idee hoe ik die witte flits kan vermijden ?

 

Even terzijde: ik ga ervan uit (als amateurtje in FM) dat na een freeze window, ook een refresh window moeten volgen. Wanneer ik dat laatste niet doe lijkt dat niets aan het eindresultaat te veranderen. Je zou verwachten dat het eerste scherm blijft staan totdat je een refresh doet?

 

Dank bij voorbaat.

New Compressed (zipped) Folder.zip

Link naar reactie

4 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Dag Felix,

 

Bedankt voor je reactie. Blij dat ik nu en dan nog een keer een logische conclusie trek hoewel het resultaat niet logisch is :-).

 

Wat betreft de witte flits; ik heb die bij elke selectie, alleen wanneer ik naar "All Dimensions" ga, heb ik die niet, maar dan doe ik ook geen find.

Ik draai de toepassing op een laptop die intussen zo'n 4 jaar oud is maar toch ook nog niet aftands ... (zit in het buitenland en heb nog niet kunnen testen of het fenomeen zich ook voordoet op een snellere computer). Hoewel de update een merkbare verbetering is, staat FM12 dan blijkbaar toch nog niet op punt wat snelheid betreft .... vervelend.

 

Ik heb een andere, veel complexere toepassing waarvan ik de 100+ lay-outs blijkbaar allemaal (of toch een deel ervan) zal moeten hermaken in FM 12 omdat het een halve minuut duurt om over te schakelen van de ene naar de andere lay-out (een aantal ervan zijn wel heel lange lay-outs, ongeveer de maximale lengte die was toegelaten in FM11)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...