HarryR Posted September 21, 2012 Posted September 21, 2012 Stel het volgende: - ik breng een aantal wijzigingen aan in een aantal lay-outs en berekeningen in een kopie van een tabel - om die wijzigingen in de werktabel (die op werkuren steeds gevuld wordt) aan te brengen doe ik het volgende: --- ik maak een kloon van de gewijzigde kopie --- ik importeer (na werktijd) de records uit de werktabel --- de werktabel wordt hernoemd en de kloon krijgt de oorspronkelijke naam van de werktabel --- dat werkt prima Maar klopt mijn volgende ontdekking? Worden dan wel de records maar niet de (soms gewijzigde) invoerlijsten uit de werktabel overgenomen in de kloon/vernieuwde tabel? Zo ja, hoe kan ik dat voorkomen? Quote
Question
HarryR
Stel het volgende:
- ik breng een aantal wijzigingen aan in een aantal lay-outs en berekeningen in een kopie van een tabel
- om die wijzigingen in de werktabel (die op werkuren steeds gevuld wordt) aan te brengen doe ik het volgende:
--- ik maak een kloon van de gewijzigde kopie
--- ik importeer (na werktijd) de records uit de werktabel
--- de werktabel wordt hernoemd en de kloon krijgt de oorspronkelijke naam van de werktabel
--- dat werkt prima
Maar klopt mijn volgende ontdekking?
Worden dan wel de records maar niet de (soms gewijzigde) invoerlijsten uit de werktabel overgenomen in de kloon/vernieuwde tabel?
Zo ja, hoe kan ik dat voorkomen?
1 answer to this question
Recommended Posts