Oplossing van vorige post send mail gaf toch niet het resultaat wat ik wenste, ondertussen wat verder gezocht maar nog steeds geen oplossing voor het probleem daarom graag jullie hulp.
Mijn script ziet er als volgt uit
Perform find (Restore)
Go to Layout (Feedback brief (visit))
Save Records as PDF (Restore; Append; No dialog; "$visit_id"; Current record)
Set Variable ($visit_id; Value:Get (DesktopPath) & visit::Visit_id &".pdf")
Send Mail (Send via E-mail Client; To: "mailadres"; Subject: "resultaatbrief"; Message: "Geachte, gelieve in bijlage de resultaten van het onderzoek terug te vinden")
Probleem is dat ik na het runnen van dit script een mail krijg met
to: het correcte mailadres ingevuld
subject: resultaatbrief
Mail: Geachte, ...
Maar mijn pdf zit niet in de mail inbegrepen. Ik heb al een paar aanpassingen gedaan en toen kreeg ik 2 mails één met enkel de pdf in en een andere mail waarin mailadres, message en subject ingevuld staan maar zonder pdf.
Question
Femca
Hallo,
Oplossing van vorige post send mail gaf toch niet het resultaat wat ik wenste, ondertussen wat verder gezocht maar nog steeds geen oplossing voor het probleem daarom graag jullie hulp.
Mijn script ziet er als volgt uit
Perform find (Restore)
Go to Layout (Feedback brief (visit))
Save Records as PDF (Restore; Append; No dialog; "$visit_id"; Current record)
Set Variable ($visit_id; Value:Get (DesktopPath) & visit::Visit_id &".pdf")
Send Mail (Send via E-mail Client; To: "mailadres"; Subject: "resultaatbrief"; Message: "Geachte, gelieve in bijlage de resultaten van het onderzoek terug te vinden")
Probleem is dat ik na het runnen van dit script een mail krijg met
to: het correcte mailadres ingevuld
subject: resultaatbrief
Mail: Geachte, ...
Maar mijn pdf zit niet in de mail inbegrepen. Ik heb al een paar aanpassingen gedaan en toen kreeg ik 2 mails één met enkel de pdf in en een andere mail waarin mailadres, message en subject ingevuld staan maar zonder pdf.
Weet iemand waar de bug zit in mijn script?
Thx
1 answer to this question
Recommended Posts