Michael0608 Posted November 18, 2012 Share Posted November 18, 2012 Als ik een kioskoplossing maak krijg ik volledig scherm echter worden de lay-outs kleiner (en met schuifbalken weergegeven). Hoe kan ik dit instellen zodat mijn lay-out (1280x800) wel op deze grootte (en dus zonder zwarte balken) wordt weergegeven. bvd Michael Quote Link to comment
0 SuperWimmie Posted November 18, 2012 Share Posted November 18, 2012 Je zal even moeten inloggen met een account dat geen Kiosk geeft (Full Access), het laatste scherm waarmee je de applicatie verlaat is het formaat waarop de Kiosk zal functioneren. Voor de handigheid, maak een script waar je het formaat hard afroept, zodat je zeker weet dat het tot op de pixel klopt. Quote Link to comment
Question
Michael0608
Als ik een kioskoplossing maak krijg ik volledig scherm echter worden de lay-outs kleiner (en met schuifbalken weergegeven). Hoe kan ik dit instellen zodat mijn lay-out (1280x800) wel op deze grootte (en dus zonder zwarte balken) wordt weergegeven.
bvd
Michael
1 answer to this question
Recommended Posts