Ga naar inhoud

Hulp gezocht bij uitbreiding/herontwikkeling FMP12 database


Aanbevolen berichten

Hey allen,

 

Een aantal jaar geleden ben ik gestart met een bedrijf en heb ik zelf een database aangemaakt en aangepast naar mijn wensen.

Ondertussen is deze geëvolueerd naar een FMP12 database, maar niet geheel volgens de regels van de kunst...Gezien we ondertussen met een aantal brands zitten en deze steeds groter worden, wordt onze database ook meer en meer complex.

De gehele analyse van wat we nodig hebben is reeds uitgetekend. Maar nu dient het omgezet te worden in de praktijk.

 

Conclusie: we zijn op zoek naar iemand die ons kan helpen (vooral technisch) een database te ontwikkelen die voldoet aan onze noden en welke is opgebouwd volgens de regels van de kunst. Dit uiteraard tegen betaling! Voor het grafisch gedeelte beschikken we zelf over de kennis om dit vorm te geven.

 

Bent u de geschikte persoon die wij zoeken? Laat het ons dan vast weten via een bericht zodat we alles in detail kunnen bespreken.

Ditkan uiteraard ook via mail. info@dpt-import.com

 

Wij zijn gevestigd in Oost Vlaanderen (België). Dus NL is ook geen enkel probleem.

Alvast dank!

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...