JanDaems Posted February 5, 2013 Share Posted February 5, 2013 Alweer een vraagje waar ik jullie fantastische hulp voor inroep (ongetwijfeld weer een zeer eenvoudige oplossing, die ik momenteel niet terugvind) Ik heb records met een start en einddatum. Nu zoek ik een manier om in een portaal alle records weer te geven die met de HUIDIGE DATUM binnen het bereik van de startdatum en einddatum vallen. Groeten, Jan Quote Link to post
0 Mr Bean Posted February 5, 2013 Share Posted February 5, 2013 Jan Kijk eens bij deze link, viewtopic.php?f=16&t=7637 Quote Link to post
0 JanDaems Posted February 5, 2013 Author Share Posted February 5, 2013 Hartelijk dank... Dit is exact wat ik zoek We kunnen weer aan de slag Jan Quote Link to post
Question
JanDaems
Alweer een vraagje waar ik jullie fantastische hulp voor inroep (ongetwijfeld weer een zeer eenvoudige oplossing, die ik momenteel niet terugvind)
Ik heb records met een start en einddatum.
Nu zoek ik een manier om in een portaal alle records weer te geven die met de HUIDIGE DATUM binnen het bereik van de startdatum en einddatum vallen.
Groeten,
Jan
2 answers to this question
Recommended Posts