Ga naar inhoud
  • 0

Nieuw in filemaker pro 12 + enkele vragen


batjeshoek

Vraag

Beste forumleden,

Ik ben pas member van dit forum en zal onmiddellijk mijn vragen losbranden op jullie.

 

Ik heb vorige week een demoversie gedownload van filemaker en filemaker pro op mijn ipad geinstalleerd.

Dit om eerst te bekijken of dit is wat ik zoek.

het is dus de bedoeling dan ik een product catalogus aanmaak van de de artikelen die ik verkoop en deze kan overzetten op mijn ipad, alsook leveranciers gegevens, en een orderformulier.

Via de voorbeeld sjablonen die in filemaker zitten is dat reeds gelukt,maar extra functies toevoegen of relaties blijkt wat te hoog gegrepen voor mij.

 

Kan ik daar ergens een tutorial over vinden of heeft iemand een voorstel, laat mij dit dan zeker weten.

 

Mvg

Link naar reactie

2 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Beste Batjeshoek,

Welkom op het forum je zit in ieder geval goed als het gaat om info op te zoeken :D

Veel is zelf studie met af en toe hulp van de leden. Zelf bezig vanaf versie 3 (eventjes) en vanaf versie 7 best wel fanatiek met FMP.

Zelf veel nut gehad van dit forum en van de standaard boeken bij het FMP pakket en van een boekje met FMP versie 7 van Wilfred de Feiter ;"leer jezelf makkelijk"

Natuurlijk is 12 inmiddels veel uitgebreider en is er veel meer mogelijk maar de basis is nog steeds hetzelfde principe. Afhankelijk van je kennis van databases en FMP kun je als beginner daar starten tot de veel meer bekende werken die hier wel vaker worden vermeld.

Succes

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...