Ga naar inhoud
  • 0

File container en grijze delen op pagina print out


isnet

Vraag

Hallo,

In FM12 heb ik een aantal file containers gemaakt met een link naar de betrokken file. Wanneer ik op de link klik openen de files zich niet. De insert file optie staat op "all files", storage options op "let user choose", de display staat op "icon with filename" en compression op "let user choose". Wat kan de reden zijn dat de files niet openen en hoe kan ik dit verhelpen? Ook print ik offertes uit maar deze hebben op bepaalde delen een grijze horizontale uitgeprinte balk of deel van een pagina geheel grijs uitgeprint. Uiteraard wil ik dit niet. Ik heb alle (part) layout secties (header, footer, trailing secties etc ) allen op een witte kleur gezet, laten zich in de preview ook als wit zien, maar printen grijs uit. Wie kan mij helpen?

Met vriendelijke groet,

Link naar reactie

2 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Merci Felix,

Refereer je naar de file container welke niet opent? Weet je daar misschien een oplossing voor? Een bestand kan ik helaas niet uploaden. Onderaan de eerste pagina is het over de gehele breedte grijs en de tweede pagina is in zijn geheel grijs. Als u wilt mag u gaarne met teamviewer in mij PC kijken

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...