Ga naar inhoud
  • 0

Service database met onderdelen voorraad


Remcoc

Vraag

Hoi hoi allemaal,

 

Als eerst zal ik even melden dat ik nieuw ben en nog zoekende in het wereldje van database. Ik heb genoeg positieve verhalen gehoord ove FM en vandaar dat ik me aangemeld heb hier. Nu heb ik alleen 1 vraag of probleempje (ts maar net hoe je het bekijkt).

 

Ik ben op zoek naar een database waarin ik mijn werkzaamheden kan verwerken per klant maar waar ook meteen de verbruikte onderdelen worden afgeboekt van mijn voorraad en vanwaar uit ik alles overzichtelijk kan maken en eventueel factureren. Heeft iemand hier ervaring mee en heeft zin om mij hier wat meer info over te verschaffen, of misschien zelfs een website weet waar ik een voorbeeld template kan vinden om een indruk te krijgen wat er allemaal kan. Heb Starting point gevonden, maar daar kan je weinig in veranderen om het toegankelijk te maken voor mijn vakgebied.

 

Hopelijk kan iemand mij helpen zodat ik definitief kan kiezen voor FM12 of verder moet zoeken naar een andere database

 

Remco

Link naar reactie

2 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Beste Remcoc,

Welkom op dit forum van FM en je bent op de juiste plaats als het gaat om een oplossing voor je probleem Wat je zoekt is voor FM geen probleem om te maken. Probleem is alleen dat dit een forum is waarom met elkaar probeert te helpen als men bezig is met FM en er niet helemaal uit komt. Ook kun je volop voorbeelden vinden van oplossingen voor vraagstukken die men heeft losgelaten hier. Als je dus zelf een liefhebber bent en zelf iets in elkaar wilt zetten zit je goed. Als je een oplossing en kant en klaar product zoekt kun je dit hier niet zo vinden, wel kun je in contact kunnen komen met FM programmeurs maar die zullen er ook een prijskaartje aan hangen. Succes met de zoektocht naar een database die voor jou voldoende is.

Link naar reactie
  • 0

Beste Pjotter,

 

Nee ik zoek geen kant en klare oplossing (al is dat wel handig natuurlijk lol) maar ik ben een leek op het gebied van....... En daarom ben ik hier, ik heb een voorbeeld gezien van FM start point, ziet er zo'n beetje uit van wat ik zoek, maar hoe ik zoiets moet maken dat ontgaat me nog even, maar dat grafische opstart scherm en dan de opties hoe je dingen kan combineren met elkaar, dat wil ik graag leren en daarmee spelen, en ja als iemand dan een voorbeeldje heeft , die ik mag uitpluizen over hoe het is opgebouwd, dat zou top zijn.

 

Remco

 

 

Beste Remcoc,

Welkom op dit forum van FM en je bent op de juiste plaats als het gaat om een oplossing voor je probleem Wat je zoekt is voor FM geen probleem om te maken. Probleem is alleen dat dit een forum is waarom met elkaar probeert te helpen als men bezig is met FM en er niet helemaal uit komt. Ook kun je volop voorbeelden vinden van oplossingen voor vraagstukken die men heeft losgelaten hier. Als je dus zelf een liefhebber bent en zelf iets in elkaar wilt zetten zit je goed. Als je een oplossing en kant en klaar product zoekt kun je dit hier niet zo vinden, wel kun je in contact kunnen komen met FM programmeurs maar die zullen er ook een prijskaartje aan hangen. Succes met de zoektocht naar een database die voor jou voldoende is.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...